…s-a terminat

Am prezentat si noi, in sfarsit, jocul la informatica.

13467379_1076153235801332_29831775_o

Dupa toate cele vazute, ne-am dat seama cat de mult am evoluat de la inceputul anului, cand de abia stiam cum sa facem o simpla suma/diferenta intre doua numere si cand ne ingrozeam cand vedeam un cod mai lung, ajungand in punctul in care am reusit sa realizam primul nostru joc, incepand de la 0.

Dupa ce m-am uitat atenta la toate jocurile prezentate, nu pot spune ca am unul preferat deoarece toate au iesit bine, reusind sa ma impresioneze. S-a vazut destul de clar ca fiecare a muncit foarte mult, indiferent de ce s-a ocupat (design, cod, rezolvarea erorilor, etc).

Suntem multumiti de evolutia noastra pe parcursul acestui an, si vreau sa spun ca fara domnul nostru diriginte, nu am fi reusit nimic din toate acestea. Ii multumim nespus de mult ca a avut rabdarea sa ne explice, si ca ne-a facut sa intelegem cu ce se “mananca” informatica.

Acum, asteptam cu nerabdare sa vina vacanta. Mai este doar o saptamana, din care ultimele doua zile, joi si vineri, vom fi plecati in excursia de la Brasov, cu domnul nostru profesor de geografie.

Anul scolar este ca si terminat, un sfert din anii nostri de liceu …

 

 

Leave a comment